vineri, 26 iunie 2009

Intoarcerea la Hristos -Ioan Ianolide

Intoarcerea la Hristos de Ioan Ianolide
http://www.scribd.com/doc/11613520/Intoarcerea-la-Hristos-de-Ioan-Ianolide

Un comentariu:

  1. Vorbeam intr-o zi despre cartea lui Ioan Ianolide, "Intoarcerea la Hristos".Si Parintele mi-a spus:
    -Nu l-am intalnit niciodata pe Ianolide, sau poate l-am vazut, dar n-am vorbit niciodata cu el.Si m-am intrebat, cum a putut acest om sa ma cunoasca mai bine decat toti!?Securitatea mi-a pus sute si sute de intrebari, cate zece ore pe zi, sau si mai mult,incercand sa-mi cunoasca sufletul, dar nu a putut.Iar el, fara sa ma vada vreodata, a inteles mai mult decat toti.Numai Duhul Sfant i-a putut descoperi adancul sufletului meu.Numai Duhul Sfant...

    "Viata Parintelui Gheorghe Calciu"
    Editura Christiana, Bucuresti 2007

    RăspundețiȘtergere