miercuri, 1 ianuarie 2014

Sa nu lasam doar anul sa se reinnoiasca, ci sa punem inceput bun si noi


 Acum, la inceput de an nou, cand toti ridica urari cat mai inalte spre cer, ori de sunt legate cu felurite fire de pamant, le doresc si eu tuturor fratilor si prietenilor mei sa nu lase doar ca anul sa se innoiasca, imbatranind, ci sa-si innoiasca "ca ale vulturului" tineretile lor, traind intru Hristos.

Scrutand orizontul sufletului meu dorirea se-nmanuncheaza "ca toti sa fie una", asa cum Hristos se ruga Tatalui pentru cei ce cred in El:
Ca toţi să fie una, după cum Tu, Părinte, întru Mine şi Eu întru Tine, aşa şi aceştia în Noi să fie una, ca lumea să creadă că Tu M-ai trimis. (Ioan 17, 21)
Tuturor va urez, deci, sa reinnoiti in inima aceasta rugaciune a Domnului si sa cunoasteti aceasta iubire care uneste si ne desavarseste. 

Fie ca toti sa putem alcatui cu adevarat acest trup care este Biserica, fara sa fim despartiti de suflul feluritelor bombe ce ne sting viata, ci sa ramanem uniti intro suflare de Viata. Sa punem cu totii pe altarul inimii "paina noastra cea de toate zilele" si sa nu ne mai hranim cu ciuperca "hirosimei..." care, ca orice ciuperca creste acolo unde gaseste un putregai, si ne otraveste, pana la moarte, existenta. 

Bucurati-va cu totii, punand mereu inceput nou, de bucuria invierii lui Hristos!

hiroshima noastră cea de toate zilele

de Marius Iordachioaia

când eram copil se vorbea despre o bombă
care ar ucide doar oamenii lăsând oraşele
intacte şi imediat
locuibile...

crescând am simţit tot mai clar
în rărunchii şi inima mea de adolescent
explozia unei bombe asemănătoare
care ucide sufletele lăsând trupurile noastre
intacte şi
imediat folosibile...

mi-a fost greu să o desluşesc
căci sunetul acestei explozii trece drept muzică
lumina-i pâlpâie
în toate monitoarele
iar sfârtecarea şi dezintegrarea pe care le produce
sunt trăite de toţi
ca sexualitate şi
divertisment...

ciuperca de la hiroshima, prieteni,
continuă să crească
în lăuntrul nostru
iradiindu-ne sufletele
şi

numai explozia
de iubire a Crucii o
poate

opri....


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu