miercuri, 31 martie 2010

Sa ne rugam pentru P. Justin

UPLOAD: 1. http://atitudini.com/comunicat-cu-privire-la-starea-sanatatii-parintelui-arhimandrit-iustin-pirvu/ : P. Justin: "Nu cad!"
2. http://apologeticum.wordpress.com/2010/04/07/obstea-manastirii-petru-voda-apel-la-rugaciune-pentru-parintele-justin-parvu/


http://www.razbointrucuvant.ro/recomandari/2010/03/31/sa-ne-rugam-pentru-sanatatea-parintelui-justin-si-pentru-unitatea-bisericii-noastre/

Este Saptamana Patimilor si in plan personal pentru marele duhovnic al Bisericii noastre, dar riscam, in acelasi timp, sa intram, ca Biserica, intr-o patimire neincetata ...
Parintele Justin Parvu este din nou grav bolnav si are nevoie de rugaciunile noastre. Mai bine zis noi toti am avea inca nevoie imensa de el, mai ales acum, pentru a ne ajuta sa rezistam fata de toate pericolele care se intrevad la orizont .

Sa se scoale Dumnezeu si sa se risipeasca vrajmasii Lui si sa fuga de la fata Lui cei ce-L urasc pe El.

*******************

Un fragment dintr-o relatare a lui Danion Vasile cand a fost la Petru Voda in Duminica Sfintei Maria Egipteanca:

La plecare, i-am cerut parintelui o cruce, sa o am ca binecuvantare de la sfintia sa. Cand am vazut ca mi-a daruit chiar crucea cu care binecuvanta credinciosii, emotionat l-am intrebat:

- Parinte, imi dati binecuvantare sa o tin in maini la conferinte, in timp ce vorbesc?

- Da, cu crucea inainte”, a spus, si mi-a dat binecuvantare de drum.

********
In legatura cu tulburara care s-a produs intre credinciosi la Sfarsitul acestui Mare Post, acum cateva zile, Parintele Justin a spus parintelui Eftimie Mitra de la Man. Mitra :

Nu am nici o partasie cu oamenii care vor sa dezbine Biserica. Niciodata nu mi-am amestecat limba si neamul, nici cu rusii si nici cu americanii. (…) Fiecare sa ramana in Biserica, asa cum a fost botezat”.

**********************

PSALMUL 27
Al lui David.



1. Catre Tine, Doamne, am strigat, Dumnezeul meu, ia aminte! Ca de nu ma vei auzi, ma voi asemana cu cei care se coboara in groapa.

2. Asculta glasul rugaciunii mele cand ma rog catre Tine, cand ridic mainile mele catre locasul Tau cel sfant.

3. Sa nu tragi cu cei pacatosi sufletul meu, si cu cei ce lucreaza nedreptate sa nu ma pierzi,

4. Cu cei ce graiesc pace catre aproapele lor, dar cele rele sunt in inimile lor.

5. Da-le lor dupa faptele lor si dupa viclesugul gandurilor lor.

6. Dupa lucrul mainilor lor, da-le lor; rasplateste-i dupa faptele lor,

7. Ca n-au inteles lucrurile Domnului si faptele mainilor Lui; ii vei darama si nu-i vei zidi.

8. Binecuvantat este Domnul ca a auzit glasul rugaciunii mele.

9. Domnul este ajutorul si aparatorul meu, in El a nadajduit inima mea si mi-a ajutat.

10. Si a inflorit trupul meu si de bunavoia mea Il voi lauda pe El.

11. Domnul este intarirea poporului Sau si aparator mantuirilor unsului Sau.

12. Mantuieste poporul Tau si binecuvinteaza mostenirea Ta; paste-i pe ei si-i ridica pana in veac.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu